Subject: Suur-Ameerika tn 14 DP kooskõlastamine
From: Laura Põllu | K-Projekt <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 2 May 2024 14:26:25 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

K-Projekt koostab Tallinnas Suur-Ameerika tn 14 ja 14c kinnistute
detailplaneeringut ja sellega seoses palume arvamust
planeeringulahendusele.

Materjalidega saab tutvuda lingil:
<https://kprojekt.sharepoint.com/:f:/g/ElJnDlCOv5dNlJ-b9eNyzuMBwdrIhMp9O6j
66BDyC9MMaQ?e=BB3jbb> 2024-05-02 Ametitele

Küsimuste korral palun pöörduda projektijuhi Ülle Kadak poole, tel 529
4182 või [email-masked].

Heade soovidega,
Laura Põllu

projektijuhi abi/sekretär
mob: +372 5622 9948
e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <https://kprojekt.ee/>

 <https://www.facebook.com/K-Projekt-192521614540782/>
<https://www.instagram.com/kprojekt_as/>
<https://www.linkedin.com/company/k-projekt-as>
<https://www.youtube.com/channel/UCq5sAmeYzl86isPj902KZWA>